En kort dag!!

Jag brukar ALLTID vakna upp med ångest på torsdagar, tänker jämt ; faan i helvete skitsko , nu är det torsdag igen.
Dagarna är så långa och det är bara tråkiga ämnen, inte ekonomi då men de resterande. Känns som att man kan sova huuur länge som helst istället, för att pallra sig dit och bara dryga.
Jaja, dagen gick iallafall fort idag. Har så kul med mina brudar alltså, helt sjukt. Har fått höra från massa andra att det är "vi som är gänget med likadana jackor" haha pinsamt, vi har absolut inte lika men ja, nästan alla av oss har röda - utan att vi tänkt på det! Pinsamt :D
Nu tänkte jag lägga mig i sängen och plugga (sova) , Naturkunskaps läxa tills imorgon och prov på måndag. Sen är det tal och ett till prov samma vecka, hur ska jag klara det? Gud ge mig styrka.


Kommentarer
Postat av: patricia

jag ger dig styrka :)

kraaaaaaaaam

2008-11-20 @ 18:51:08
URL: http://patriciawarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0