En rolig dag idag =)

Godmorgon bloggen!
Som vanligt sitter jag här på onsdags morgonen och bloggar, haha. Går ju ALLTID upp för tidigt alltså.. Nu sitter jag här, påklädd, sminkad, frukostad(?) och ja, klar alltså. Det har bara tagit 20 minuter så jag vet inte vad det är för fel, orkar inte gå och lägga mig heller då jag kommer att vara way to trött när jag vaknar ;)
Idag så blir det skola, sedan ska jag till Forex och växla pengar (vi åker ju på lördag!!) sedan ska jag ut och äta med pappa. Hoppas att det blir så nu då..
Ja, men först väntar skolan. En skön dag med bara;

Företagsekonomi
Svenska/Livskunskap
Tyska.
Så, ja en lätt dag idag =) Vi får höras när vi kommer hem, eller om jag bloggar från skolan / mobilen. Jag har inte lärt mig mobilbloggen än, mobilbloggade ju för några veckor sen och då blev det sjukt konstigt :D hörs sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0