gaaah less jag blir..

Haha vad många inlägg det kom upp från mobilen då, låg inatt och trök på "spara och publicera" typ 118 gånger men jag trodde inte att de hände nå, åwh :( Jaja, jag låg vaken till klockan fem ungefär, kunde verkligen INTE sova pga smärtorna. har aldrig haft sånt där förr så jag vet inte varför de kommer nu helt plötsligt :(
ja, så jag stannade ju självklart hemma ifrån skolan. Har till och med ont nu! INga alvdeon hjälper, det är helt dumt..
Så vad ska man göra idag då? Ingenting alls.. Trodde vi skulle till gårdskär idag men det blir tydligen imorgon så ja, jag vette faaan.. Jag ska nog bara ta de lugnt ,eftersom jag har så ont och är helt förkyld.. Det låter som en bra idé va ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0