Get away ....

Har precis kollat på en film, "En barnflickas dagbok" med Scarlett Johansson, den kvinnan är så snygg så det finns inte! Helt galet. Den var iallafall bra och jag fick lite tårar i ögonen måste jag erkänna :) Som många vet, och som många läste, så var ju min söndagsnatt inte allt för roligt, det där med någon som satt i sängen.. Så nu är min lillasyster här, kändes lite dumt för jag har sovit i hennes säng hela veckan och så var jag tvungen att tjata på henne att sova med mig haha! Nej men det är härligt att man har familjemedlemmar som ställer upp liksom..

Jaja, vi ska väl kasta oss i sängen och sova så gott =) Hoppas ni också gör det, vi hörs imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0