Hur kan det bli såhär då?

Verkligen förlåt för att jag inte uppdaterade igår kväll, men jag åkte till skolan först och hämtade lite böcker, sedan åkte jag till pappa där min älskade farmor var, hon bor i borås så det är inte ofta man träffar den lilla gumman :)
Efter ett tag fick jag sms av min mamma ; jag vill också träffa farmor! Så vi pratade ihop oss lite och bestämde att farmor ska sova hos majsan (min faster) och så åker vi ut dit och har en myskväll.
Så ja, runt 7 åkte vi dit och vi pratade, pratade och kollade på idol. Riktig tjej/tant kväll lär jag säga ;) Efter ett tag började jag må illa så jag gick ut på balkongen och satt mig, de blev inte bättre och när jag kom in var jag riktigt blek, sa åt mamma att vi skulle hem men jag hann inte ens utanför dörren då jag spydde, sen fortsatte de hela vägen hem och hela natten. Så kräksjuk har jag blivit, liksom inte magsjuk och .. ja jag vet inte vad det är. Kräksjuk helt enkelt..
Vilken jävla vecka det här har varit va ?

- Förkylning + feber
- halsont
- öroninflamation
- Kramper i magen
- Mensverk hela natten
- Kräksjuk

Hur stora är oddsen på det, att man får det på samma vecka? Haha..
Ikväll ska jag och min älskade kusin åka till min stuga iallafall, för jag mår bra nu :) Ska väl ta någon macka till frulle snart sen sätta i håret och fixa mig litegrann, mysigt det ska bli =)


Kommentarer
Postat av: elin

ush , hoppas du blir frisk snart då

2008-11-08 @ 17:57:01
URL: http://elinstenum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0