Ludwig Ludde Pettersson

Efter öppet hus så skulle Ludde gå hem och jag skulle gå till stan, men han erbjöd sig att gå med mig och det tackar man inte nej till, då han är en av de trevligaste människorna som finns. Vi pratade ganska mycket om just hans storhets och jag lär säga att det har förändrats genom tiderna, jag kommer ihåg förr när vi bodde grannar och han var så liten! En kväll då jag, min bror och min låtsas pappa körde typ Halkie talkie (heter de så?) och han körde det med sin syrra, och det blev störningar emellan de här så de hörde typ ; Jag är i sovrummet" med en helt annat röst, gissa om de blev rädda, haha ? 

 
Ludwig i en egen hög person!

Kommentarer
Postat av: johanna greeeeeeeeeeeeeeeeeen

altså han är ju född snygg :'D

2008-11-11 @ 22:31:55
Postat av: Ludwig

HAHAHAHAHA! Herregud...

2008-11-11 @ 23:58:39
URL: http://ludwig24h.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0