Måndag eftermiddag

Halo mi blogga!
Troligen inte rätt för fem öre men jag kan ju chansa ;) Just nu har vi administration med Ingegerd, mina uppfattningar om henne har förbättras faktiskt efter förra måndagen då jag fick ett riktigt snack med henne om Far- och dotter relation.
Idag på engelskan skrev jag upp mitt schema för de närmsta två veckorna och det är ganska mycket kan jag säga. Mycket prov som ska vara klart innan vi åker till Tyskland men det är bara att bita ihop, och det klarar jag =)

Idag ska jag och Josefine hem till Patricia och kämpa oss igenom ekonomin, sedan ska jag tvinga johanna att färga mitt hår sedan blir det troligen powerwalk med Jesper om jag hinner. Skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0