På med leendet Wiktoria

Är hemma nu efter en jäkligt kul dag med mina damer =) efter skolan åkte jag, patricia och josse hem till Patricia och satt och pratade om sommaren, kommer bli grymt kul! Vi försökte göra våran talkshow också men alltså den är långt ifrån bra, vi improvicerade från den här youtube grejen där en 15 åring vill bi med barn och naturligtvis fick JAG vara hon. Typiskt ..
Jag fick även goda nyheter från Lennart, så imorgon kl. 12 ska jag dit. Så då ska jag vara den jävla WIktoria jag kan vara, sen på med världens leende och bort med svarta nagellack osv ;) Nu är jag taggad så jävlar om inte det här går vägen. Men som sagt, imorgon efter 12 får jag veta =) Efter det blir det en fika på stan med mina favoriter, plugg också.. Rättskunskap, blöh! Sen en sväng till Redeko där Monica ska hjälpa oss med ekonomin, snällt! Det uppskattar vi... =)

Nu funderar jag på att soooova, så jag kan vakna vid 10 imorgon och va superglad ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0