Singstar - hottest hits

Usch, somnade jättesent igår. Runt 2 ringde jag Johanna och frågade om allt var okej, då satt hon fortfarande och pratade och skulle ringa mig idag. Blev jätteorolig!
Men men, vaknade runt 10 så har ätit frulle och läst igenom rättskunskapen, det är liksom sååå lätt. Det är sånt som man kan svara på oavsett om man har pluggat ellet inte, värdelöst .. Men allt ska göras nu innan tyskland, tänk er, om SEX dagar åker jag och min bästa till tyskland och är utbytesstudenter, skönt att komma bort från allt och bara ha kul :)

jaja, ska väl börja fixa mig om någon halvtimme, har dansuppvisning idag. Suck! Orkar inteeee. Men innan det ska vi sjunga lite singstar ;),
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0