Tatuering, hur kändes det?

Tisdagen den 28/10 tatuerade jag mig, blev märkt för livet alltså. Jag var så jäkla nervös, då jag hade hört från alla att det gör "såååå ont och speciellt på handleden", och "du som är så känslig kommer ju att DÖ" och ja, alla sådana kommentarer fick jag. Blev naturligtvis lite skraj och tiden gick, och vips så var vi framme vid den tjugoåttonde.
Jag kom dit, fick sätta mig i en tatueringstol och vänta på att han skulle skissa upp texten och stjärnan, jag var så himla nervös.. Så när jag satte mig till rätta och han började trampa på tatueringsmaskinen räknade jag till 10, och sedan skulle han börja. Efter ett tag, kanske några sekunder frågade jag ; har du börjat eller ? Blev helt chockad över att det inte kändes något, eller ja, visste kände man men det är en smärta som du vänjer dig vid, som är obehaglig men absolut inte smärtsam! Det "ilade" till litegrann när han kom på ryggkotan, men det var inget märkvärdigt. Sedan på handleden så var det precis samma smärta, så ni som ska tatuera er - Don't worry! Det är en lätt match ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

mainstream..

2008-11-19 @ 21:39:38
Postat av: Wickan

Ja men det är klart att jag tatuerar mig för alla andras skull, jag faller ju på grupptrycket. Det gör ju alla, eller hur?:) tööönt :D

2008-11-19 @ 21:43:20
URL: http://wickanahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0