this is what friends are made of.

Johanna ringer mig och säger ;
- fotbollsplan om 5, klick.
jag springer dit i 180 och ser en jäkligt ledsen/arg johanna, hon kommer fram och skriker ; JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG! och kastar mobilen rätt i en snödriva. Shit, tänkte jag, hon kommer ångra sig som fan och gick fram och kramade och tröstade bäst jag kunde sen letade jag efter hennes mobil. Tänkte att hon skulle sakna en bild och jag gav inte upp, haha. Hittade allting och sen var jag så jävla arg på den där jävla dumma fan. Helt sjukt.. Aja, ska ju inte ta upp vad som hände men saken är den att jag och Johanna är seriously best friends. Alltså vi känner varandra utan och innan, vi är helt lika som personer - och ja, jag älskar henne av hela mitt hjärta.
Jag vet att jag alltid har dig på min sida, kommer ihåg den gången då jag hade bråkat med pappa och ingen , verkligen ingen här hemma fattade. Jag sprang hur snabbt som helst till henne och bara grät, hon kramade om mig och sa som alltid ; det löser sig, wickan, jag finns här för dig. Eller den gången i nian när hon var så ledsen för att hon fick underkänt på SV provet och helt ärligt tänkte ge upp, då vi satt uppe och pluggade hur länge som helst, lärde oss alla formler och verkligen knoddade in allt.
Ja, det är helt sjukt med grejer då vi gör bort oss totalt, då vi bara är knäppa eller när vi ställer upp för varandra, som alltid. Varje dag med dig, min bästa vän, är en kategori i sig. JAG ÄLSKAR DIG, glöm aldrig det.

Så, vem är du? - Johanna green! DU klarar allt! (internt)




Kommentarer
Postat av: Ludvig

Hemskt att vara lika som JG...:o

2008-11-25 @ 00:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0