total besvikelse..

Tjenamittbena! hoppas allt är bra med er en snöig dag som denna :D Dagen har flytit på bra och det var ju simning sist, som var otroligt skönt. Vi kämpade på bra, tjejer! Efter det hämtade mamma upp mig, drog in till stan och hämtade pengar och köpte en sub sen vidare till Falun. Alltså, jag gick runt bland alla jeans och letade, men det fanns inte ett ENDA par som lockade mig. Liksom, det är minst 50 olika modeller, men INGET. Det är nå fel på mig, jag hittade inga baggisar eller "vanliga". Aja, gick vidare in till tröjorna och ärligt talat var det hur tantigt som helst, aldrig att jag drar på mig en polotröja eller utsvängda jeans alltså, noway. Hittade en t-shirt som jag tyckte var redigt snygg, men såklart skulle Malin härma så jag la ifrån den. Gick ut helt besviken , trodde hoppet var borta (haha) Tills jag hittade ett par skitsnygga boots, super sköna =) Så åkte vi hem och ja, nu är vi hemma.
Eftersom jag blev så ledsen att jag inte hittade nå clothes så ringde patricia och sa att vi ska till valbo imorgon, ÄLSKLING säger jag bara! Storslagen favorit alltså :)
Så då inviger jag de nya bootsen och letar efter nya jeans och kläääädör. Känner att de behövs nu =)

Vi hörs senare folks :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0