Tyskland med min bästa vän,

Alla vet väl att jag ska vara utbytesstudent till Tyskland nu den 29 november? Vet ni en kul grej? Min bästa vän Johanna ska följa med mig dit, hon ska bo hos en familj och vi är med varandra varje dag, förstår ni vad roligt ? Jag och min bästa där, det kan inte bli bättre. Vi kommer virra bort oss totalt och helt skämma ut oss, men det är ju alla vana med, eller hur?
Nej men det känns verkligen kul, när man har kommit in i en svacka som jag har gjort nu och så får man reda på något såhär roligt, ja, jag känner glädjen enda in i hjärtat. Det enda jag vill nu är att få komma bort, och vara mig själv med min bästa vän..


Kommentarer
Postat av: johanna

meeeeeen ååååå vad fin bild <3 ;)

2008-11-11 @ 22:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0