Varför just nu?

Alltså, alla som känner mig vet att jag har världens sämsta imunförsvar, och nu härjar det både influensa OCH vinterkräksjuka. Mina bihålor gör skitont, jag har feber, det ilar i hela kroppen bara jag nuddar mig själv, ont i halsen och är helt yr. Typiskt att det här ska hända nu liksom, jag som vill vara fit for fight i skolan imorgon. Har ett prov så jag lär nog åka dit och göra det ändå, för jag vill inte göra det senare än alla andra, jag glömmer bara bort allting och det är helt dumt att sitta och plugga på någonting som de andra gjort för flera månader sen.
Jag har legat och kollat på film, gjort klart administrationen och .. ingenting mer. Klagat lite.

Jag kom på att jag ska ju hålla tal på torsdag också, och mitt tal är inte ens färdiggjort.. Fan! Jag vill ju träna på det så mycket som möjligt.. Lär skriva klart det imorgon, SENAST. hoppas min lärare har skickat massa material bara.. 


nej, nu ska jag återgå till sängen.. Vi hörs kanske sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0