VILKEN LÄTTNAD!!!!

Ååååh, jag har äntligen läst ut boken. Förstår ni hur skönt det är? Boken var på 400 sidor på engelska, skittråkig och helt seeeeg i början, på slutet blev den bättre och det kom tillochmed en tår =) Man vet inte vad man har förräns man har förlorat det, är ett uttryck som är så himla bra.. Det stämmer in till fullo och det får mig att tänka på en text jag skrev för några år sedan, kanske ska jag publicera den här? Vad tycker ni? Har många texter på min gamla dator!
Tänk, vad skulle man göra om någon i ens närhet försvann, blivit mördad, tagit självmord eller något sånt? Fy farao vad hemskt säger jag, kan inte ens sätta mig in i sitsen.
Jag ska väl läsa igenom naturkunskapen snart, sen blir det nog en tripp in i bastun, film och sedan promenad med Johanna. Perfekt söndagskväll alltså =)


Vet inte hur många gånger jag lagt upp bilden, men daniel är så söööööööt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0