Andra avenyn.

Sitter och kollar på Andra avenyn nu, gud vad bra det är. Det är verkligen ett beroende. Jag missade gossip girl igår med, lilla ångesten ;)
Det är nog de enda seriera jag följer, eller förr var det ju desperete med men nu har jag ju träning de dagarna. Tråkigt, men man måste offra sig lite. Klockan är bara halv 10 och jag är trött som bara den, så det blir nog läsa igenom ekonomin och sedan sova. Vi räknade ut idag att vi har 10 prov på 3 veckor. Känns det hyfsat roligt? nej ..


Jag älskar dig, William. Oavsett hur det än är just nu så vet du att du är den som har mest betydelse i mitt hjärta. Du är världens bästa lillebror och du har värdens finaste personlighet. De gångerna då jag är mörkrädd och tassar in till dig, då vi ligger och pratar i flera timmar  - de gångerna betyder så mycket för mig. Du är den bästa personen i världen, lillebror. Vad hade jag gjort utan dig? Vad hade jag gjort utan alla dina stöttande ord och kramar? Vad hade jag gjort utan alla "du är världens bästa syster" texter?
Jag har sagt det förr, och säger det igen, det är du och jag. Syskona W,  Lillebror och storasyster Ahlin, tvillingarna och alla smeknamn vi har. Jag blir stolt, jag är stolt över dig.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0