att vara kär

Sitter och pratar med JOhanna i telefonen, det är så bra att ha en bästa vän som henne, hon är helt världsbäst kan jag ju säga :)
Igår var det roligt ! Allt blev inte som vi planerat, vi började hos Linn och fixade oss och sånt, sen drog vi till Frida men där stannade vi inte länge, så åkte vi till Wanke på brynäs på fest, var där hela kvällen och vi var väldigt några men faaaaan va kul det var, helt sjukt. jag var Dj hela kvällen och jag tror att alla impades av min musik, faktiskt :D
vi spelade lite mamma mia också, och då blev de fart på Mattan haha ;)

Aja, idag dÅ? Skulle vilja åka till IKEA med mamma men det får bli imogron, ska kolla på lite saker till mitt rum sen så kan vi ju kika på soffa och sånt som vi ska ha här uppe. Är skitsvårt med tapeterna, man vet inte om man vill ha det fräscht eller om man vill ha en lugn miljö. Ja,jag vet inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0