BASSE BASSE BUUUU

Gällande rubriken så träffade jag Sara Bazeli i dag på bussen hem, det är en stjärna i sig vill jag lova. Så jääääkla härlig! Jag blir glad av henne helt enkölt.
Ska kika på torsdagens avsnitt av andra avenyn nu, sedan ska jag byta om för träning. Disco idag, blähh. Det lär ju i särklass vara det tråkigaste som finns, haha nejdå men det är så.. töntigt? :)
Jaja, jag kommer hem runt 8 ikväll så det blir ett inlägg då med :) Idol ikväll, tror någon av de yngsta åker ut faktiskt. Men, det visar sig =)

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha, men gud va go du är unge! läser din blogg, men de där hade jag missat :) blir glad av att träffa dig jag med, måste ses nått! miss u <3

2008-11-02 @ 23:10:23
URL: http://baras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0