burn it uup, the roof is on fiiire!

Kom precis hem från dansen, och jag är sååå slut. Mina ben är som spaghetti, bokstavligt talat.
Slutade ju ganska tidigt, hem och pluggade, tog en powernap, käkade, åkte vilse i sandviken, köpis, träna, plugga, dusch, plugga. Blir liksom ingen "vara själv tid" .. Men jag uppskattar tiden jag fick med min mamma idag, hon skjutsade ju mig till sandviken, när ludde ringde och frågade vad jag gjorde så sa jag att jag skulle köpa hår. - SUUUUUUUUUUCk hör man, haha. Äh, är man inte nöjd så är man inte =) Efter skitviken åkte jag och mamma till köpis, mamma köpte en tröja som va superfin, snacka om att jag ska låna den sen. Jag köpte latexleggins, det är så jävla läckört ;) Till halloween då förstås..
Sen blev det träning, sara var inte alls på dryghumör men det var JAG. ville bara flamsa bort hela tiden, men det går ju inte, nu är det ju serriberri som gäller för alla. Pinsamt, jag kan inte vara seriös..

Igår kväll fick jag världens spratt, låg bara och grinade mig till sömns, tänkte på allting. Tänkte på pappa, tänkte på morfar - hur jag gärna vill till hans grav. Jag bestämde mig för att jag ska åka dit i helgen, tända ljus , lägga blommor och prata lite. Många tycker att det är konstigt när man pratar med "de döda" , men jag tycker det är helt naturligt... Kalla mig knäpp, ja.


Kommentarer
Postat av: patricia

du är inte knäpp wickyy<3

2008-10-22 @ 13:43:04
URL: http://patriciawarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0