Fest hos grannen!!

Ja, nu har alla i gänget gått och det har kort sagt varit en bra kväll. Min lillasyster är ju världens fjortis och säger "daaahh" till allt och alla, haha. Har givetvis sett på idol, barnvaktat och pratat en massa. Fan det är klockrena brudar hela bunten och jag vill ba' ha fredag NU!!

Men det här varit en trevlig kväll med mycket skratt iaf,  som när jennifer frågade mig om det var aromat på popcornen, men jag hörde inte så jag sa "va" flera gånger, sen fick johanna damp och skrek ; men hallå, hon frågade om det var ARMANI på popcornen!!

Vi satt och pratade om att man ska vara rädd för minsta lilla, för man vet ju aldrig OM det börjar brinna eller något.
Johanna;- tänk om det skulle börja brinna, liksom inga fotoalbum kvar eller nå!
Jag ; nej jag vet! Det är ju därför man ska bränna ut det på cd skivor.


Ja, ibland undrar jag vad det är för fel på oss, men jag behöver inte fundera så länge för jag kommer aldrig lista ut svaret ;) Nu är jag fortfarande barnvakt och mamma och dom kommer väl hem snart, de är på fest. jag vill bara sova nu, är helt slut. Men fatta att det är lov! En vecka utan plugg.. hualigen vad skönt!
imorgon ska jag och johanna till min mormor och leta maskeradkläder + peruker, sen så ska jag och hilde kanske iväg och klippa/färga håret.. :) (säg ingenting!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0