Godmorning fellows

Godmorgon! Fyra dagar kvar av bara ledighet.. It sucks, eller hur? Fr lite ont i magen när jag tänker på det.
Jaja, det gäller ju att ta vara på det så bra som möjligt, eller hur? Så idag ska jag till alborgen, skitkul ska det bli. Det är som fångarna på fortet och man tävlar mot varandra, ja det är helt sjukt. Sen tänkte jag svänga in på stan och köpa det sista tills imorgon, sen blir det att jag fixar kläderna med antingen josse eller sara. :)
Och eftersom jag vet att alla de här tjejerna som vi ska fixa oss med imorgon läser min blogg, så kan jag fråga de här istället ; Ska vi käka innan vi fixar oss? Tre av oss är på iaf!

Nej, nu är det väl dags att göra lite nytta tror jag. Ha en toppendag så hörs vi senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0