HÅRDKÖRNING ;;

Varför jag int skriver så ofta är för att vi har supermycket i skolan, vi har haft det de senaste tre veckorna så det har verkligen varit en tufft peroid. Minst två prov varje vecka.. Men nu så, på onsdag är det sista provet sen är det lov och därefter väntar ett administration prov, rättskunskaps prov och ett informerande tal så efter det kanske man kan pusta ut? På onsdag kommer jag att njuta, jag ska inte tänka på några prov på en vecka då. Förstår ni vad skönt? Det trycker verkligen ner en.. Har läst igenom naturkunskapen nu och antecknat det jag tycker är viktigt, blev 10 a4 sidor så jag ska renskriva det på datorn nu och se om det blir nå bra. Är nog svårt att se vad jag har skrivit, haha helt kluddigt!

Vill bara ägna de sista raderna till Johanna, min bästa vän, du klarar det här det vet du. Du kommer inte falla tillbaka på ruta ett, never again. Alla finns här för dig, precis alla. Vi älskar dig precis som du är och du ska inte behöva tänka på det där dumma tankarna. Vi finns här för dig, glöm aldrig det. Jag älskar dig min bästa vän.


 

Kommentarer
Postat av: Patricia

ja snart är det lov :D

FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST!

2008-10-20 @ 20:41:07
URL: http://patriciawarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0