Hate that i love you....

Tjenare ! Hoppas det är bra med er, en lördag som denna. det är ju faktiskt lov-lördag så då är det ju alltid bra, eller hur?Usch vad jag känner mig risig idag, jag har fått en finne med. Roligt liksom? Jag som aldrig har haft problem med det förr, usch det är helt sjukt. Jag vaknade med en chock imorse,. Jaja, idag så får vi se vad det blir , jag ska ringa till Hilde snart och kolla om hon har ringt till den där frissan, jag vågar inte :D Sen så ska jag och johanna cykla till mormor tror jag, vi får se hur det blir. Har inte ens pratat med söttanten än..


Fan, jag vill göra nå roligt ikväll. Nå liksom... skitkul ! men vad? tråkgävle tycker jag att det är, en dag som denna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0