helt jävla pissed

Aa på tyskan idag fick man ju världens sms av skolsystern och kuratorn. Blev paff och ringde och frågade vad det gällde, och de var ju det jag trodde. Det finns en tjej som tycker att vi mobbar henne (för att vi inte pratar med henne, hallåååå där ju mobbning de, på högsta skalan liksom! not..) Blev skitförbannad, för vi har sovmorgon och en jävligt viktig lektion som jag inte vill missa. Jag mötte johanna sen och hon hade också fått sms, haha helt galen blev jag ! Patricia ska också dit så jag tänker gå dit iallafall, få fram mina synpunkter sen dra. Jag känner mig som VÄRLDENS mobbare, eller världens värsta person ! Men faktum är ju att jag vet att jag har rätt när de gäller detta och det har dom andra damerna också så nu jävlar kör vi tjejer. Alla tre har faktiskt mycket att säga så .. 

Nej men jag säger som johanna;  

för det är ju faktiskt inte mitt fel att hela gävle uppfattar den här personen på samma sätt som jag gör det.


Aja, detta försämrade inte min dag iaf, kanske med 10 min men mer än så är det inte värt ;) Ska åka och träna nu snart, ska bli så skönt. Funderar på om det är disco eller hiphop, det lät som att det var disco i johannas (tränarens) blogg iaf men jag fattade inte. Sen så är det premiär av hsm3 med mina absoluta favoritdamer . Det kommer bli så jävla kul och jag tar givetsvis med mig kameran :) Ha en bra kväll så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0