i cant take my eyes frooom you !

Min bästa sov ju här i natt ,och jag vaknade hela tiden av att hon säger ; men tyst wickan! så antingen är det jag som pratar i sömnen, eller så är det hon. Klockan 9-halv 10 gick vi ner och pluggade, har suttit tills nu så jag börjar kunna det. Ska ta en break på några timmar (provet är ju inte förns på onsdag så..) tänkte se på någon film och baka bröd tror jag, mysigt ;) Ja, senare så blir det väl bara plugg för min del.
Har bestämt mig för att köpa clips nu istället för de här jävla pluttarna, redan nu sitter jag och drar ut dom för jag kan inte låta bli bara, så på höstlovet åker jag dirr till Sandviken och köper. Det är inte SÅ bra kvalite på håret där men det är ju närmast.

jaja, jag ska väl inte skriva så mycket mer, lägger in bilder från bastningen sen också. Kan bara avsluta med att jag mår toppen, har inte mått så bra på läge och alla vet ju vad det  beror på, haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0