I just can't stop

Jag är hemma från soklan idag, det är mycket som händer och allting bara knyter sig magen på mig. Ångesten bara vräker fram , vet inte vad det är för fel. Jag mår inte bra, jag sov 13 timmar och är fortfarande inte utvilad.. jag som bara behöver sova 7-8? Vet att jag inte fått sova ut nu på många helger så det ligger väl i grunden, jag ska försöka ta det så lungt som möjligt nu hemma, jag behöver det. Inte tänka på skolan, inte tänka på hur någon mår, bara tänka på mig själv. När var det jag gjorde det senast? När lyssnade jag till mig själv senast? 
Jag kommer faktiskt inte på det, jag är alltid en person som anpassar mig, lär sig leva med det liksom. Men, ändring måste det bli, kanske inte nu, men snart.
Jag blir nog hemma imorgon med, jag missar supermycket i skolan men jag tänker inte bry mig. Det här är vad jag måste göra, för att kunna må bra igen. Kunna vila ut, kunna tänka på mig själv - och MITT bästa, kunna vara mig själv, slippa tänka på allting. Ja, hela rubbet alltså. 

Vad som händer i helgen vet jag inte, vet att jag har lovat bort mig alldeles för mycket, men ett filmmaraton är iallafall på schemat. Kanske jag kan se Mamma Mia igen då, för fjärde gången? haha, den är så sjukt bra, jag blir glad av den .


 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0