MIN BÄSTA!

Det är väl ingen nyhet att johanna är min bästa vän? Vi har inte pratat med varandra på en hel vecka och helt ärligt, hur fan är det möjligt? Vi pratar MINST en gång varje dag, ärmed varandra varje vecka. Den människan, är den personen jag litar på mest. Hon vet allt om mig, jag vet allt om henne. Det har alltid varit "Jg och Wickey", eller "Wiktoria och Johanna". Vi är som piff och puff, bill och bull - allt som hör ihop helt enkelt. Det fungerar inte utan dig, jag är inte hel utan dig. Jag är helt säker på att vi kommer ha kontakten HELA livet ut, för vet du vad? tillsammans är vi ju oslagbara, så enkelt är det. Det spelar ingen roll om du bor 100 mil härifrån, vi har ju kontakt ändå, eller hur?
Jag älskar dig med hela mitt hjärta, du är den vän som betyder mest för mig !





Kommentarer
Postat av: johanna

fan vad taskigt att lägga ut värsta fula bilden, men älskar dej endå! ;) (L)

2008-10-10 @ 11:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0