naturkunskap

Imorgon, är dagen med stort D typ. Sista provet innan lovet, fattar ni vad skönt? Förstår ni vad jag ska njuta?
Aja, svenska uppsatsen idag gick jättebra. Skrev maximalt antal sidor och jag tycker att innehållet blev bra, avslutningen var lite sisådär men det får duga! När jag okm hem från skolan bakade jag bröd och gjorde en stor kopp té, satte mig i soffan och gick igenom frågorna. Trodde att jag skulle få gå igenom dom flera gånger men jag kan dom, utan att kolla på svaren. Det är riktigt duktigt av mig tycker jag, så därför förtjänar jag en powernap just nu. Senare ska jag till sandviken och köpa clips, drog ju ut min hårförlängning igår för det var så konstigt. Så, jag köper clips nu istället för att ha massa geg i håret, skönare när man kan tvätta/sova utan också. Sen blir det träning med favoritsara, sen sova tidigt så jag är pigg och kry tills imorgon!

Imorse var ALLTING fel, mitt hår stod åt alla håll och jag hittade inte favoritmössan (carlros, hihi), jag hade ingenting att ha på mig, glömde mata fiskarna, glömde låsa dörren och ja, allt blev helt bajs helt enkelt.

 

Kommentarer
Postat av: patricia

ja fett jobbigt imorn ;D vi får hjälpa varran ;D

2008-10-21 @ 20:43:25
URL: http://patriciawarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0