Prov i aulan

Har nyss haft prov i Svenska B i aulan, med våran klass och B-klassen. Det gick väl sådär, jag skulle vilja skriva mycket mer men Ludde gav mig världens "äru störd?" blickar typ, och läraren sa ; ska jag läsa en hel roman eller? Så det kändes väl att det var läge att trappa ner på skrivandet, haha ;P ajaa det blir nog ett g kanske. Får väl se helt enkelt.
Skönt att lägga detta prov åt sidan, så nu är det bara matteprov och tyskaprov kvar denna vecka. Nästa vecka blir tung, kan jag säga.
Idag slutar vi senast tre, så då ska jag hem direkt och plugga tyska, har ju prov på torsdag. Sen så är det träning. En lugn dag idag iallafall ..

men jag kan inte sluta tänka på det negativa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0