sååå glad för de.

Sitter i skolan nu, och bökför. Eller nej det gör jag inte, mathilda ska skicka över allting till mig så kan jag bara tare luuungt. Jag ångrar det jag ska skrev igår för nu SKA jag bara ha G i ekonomi, that's it ;)
Fattar ni vilken träningsverk jag har idag eller? Orkar inte! Mina armar gör så himla ont , först sen i tisdags och sedan igår. Haha galet. Idag ska jag inte träna iaf, måste plugga som fan på mitt tal sen ska jag vara med Linus.
Imorgon kvart över fyra går tåget till Stråtjära men kruxet är ju de att vi slutar fyra och har idrott sista timmen, mysigt att sitta i ett jäkla tåg helt svettig och med mjukisar. Fy :D Så jag vet inte, får väl gå tidigare eller något =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0