Sam-ekonomi

Hej på er busar ! idag är det ju tisdag, vilket innebär projektdag för oss ekonomer ;)
det är en dag då vi har samma ämne hela dagen, och just denna dag blev det svenska. Vi håller på med epokerna och det är väl det tråkigaste som finns, så därför har jag sett på massa avsnitt av kustbevakarna och andra avenyn. jej!
Jag såg en skitsnygg t-shirt igår på stan, som man kan ha till mjukisar. Så det blir nog att jag köper den idag, jag ska ju även köpa jackan =)
Imorgon då, så missar jag dansen :( men jag och Emma (det blev inte Mathilda...) ska representera Sam-ekonomi ju, för alla 93or! Så alla kompisar till min bror som läser det här, gå dit och prata med mig. Det blir ju lite roligare iallafall, och jag är ju sååå trevlig ;) Nej men det blir kul det , roligt att vara positiv. Och ludde, vet du vad? Den där snygga 92an du vet, som alltid pratar med dig, han ska också dit och representera med mej ;) ännu mer jej"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0