Sjukhus är bara skit

Kom precis hem från skolan, liksom hemma klockan FEM på en fredag -det är ingen hit.
Har varit en jobbig dag faktiskt, har burit så mycket inom mig och på lunchen gick jag till Peter och då brast det.. Jag tycker iallafall att Borgis personal är så jävla bra,de finns verkligen alltid för en. Ungefär som Micke Svensson, bara det att han var lite bättre, haha ;)
Jaja, fick precis ett brev från sjukhuset och de har satt operationstid för mig den 6 november. Liksom hur tänker de? Ett halvår efter planerat.. jävla idioter. Ja, jag kan inte då och jag har fullt upp i skolan så jag kan ju liksom inte ta ledigt heller. Jag vet fan inte hur det blir men jag vill få det gjort, NU NU NU :'( ska prata med Peter och alla hur de tycker att jag ska göra, om de sätter hemundervisning eller nå sånt.

Jaja, till något roligare då. Jag hade ju inte planerat någonting på lovet men nu har jag supermycket inplanerat, kan ju dra upp lite roliga saker;
På söndag är det filmkväll + syjunta (hahaha kan man säga så, vi ska sy våra maskeradklädör iaf.)
Måndag ska alla tjejer i klassen på interpool och käka, supermysigt
Tisdag är det tatuering + en hemlig grej 
onsdag/torsdag - träningsdagar + standagar
fredag - maskerad , TAGGA !!!!

 

på tal om inget vill jag bli blond igen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0