Skin som den sol du är..

Sitter här i min brors rum lär ju sova här då vi håller på att flytta med pappsen. Får solen rätt in i ögonen och jag fattar INTE hur man gör med persiennerna så ja, det får vara.
När jag gick hem från skolan idag så mötte jag två tjejer i som var sex år, så började vi prata lite.
- Heeeeeeeej va heteruuuuu?
- Wiktoria heter jag , ni då tjejer?
- Lina och Sara, gud vad långt hår du har !
- Haha det är fejk!
And so on, haha de va så jäkla gulliga, they made my day så att säga ;) undra om jag var sådär frågvis när jag var liten? Kommer inte ihåg faktiskt..

Ska åka och möta mathilda nu, jag har hennes busskort och det är ju icke bra, senare blir det träning... o t a g g a d


Kommentarer
Postat av: Sara

Men då får du ju träffa mig, vilket du inte gör varje dag! <3

2008-10-14 @ 18:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0