Together we make it..

Kom precis hem från dansen, det är lika kul varje gång - oavsett hur otaggad u är innan. Jag älskar Sara, helt sjuuukt, vi har fasiken roligast på dansen, ever :D och josefine och jennie är riktiga höjdartjejer det med, kul liksom :D
Aja, när mamma kom och hämtade mig bestämde jag NOG vad jag ska vara på maskeradgrejen, men fyfan va svårt det är. Nu ska jag och min bror göra lite mat, sen ska vi se på en film. Just sådana här kvällar tycker jag extra mycket om, det är så skönt att umgås med sitt syskon, för han eller hon, är ju den som är med dig längst i livet.
Sovmorgon imorgon, gud vad skönt! Och Hertigannan E, imorgon är det disco såru vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0