Tråkigt !

Just nu har jag jävligt tråkigt , jag vill med hela mitt hjärta till gårdskär, men har ingen skjuts.
Mamma och Bosse ska ut och åka så jag är helt hemma själv, 
JOhanna och Elin tog nyss bussen till Hanna  och jag orkar inte åka buss själv.


Har varit världens knäppaste / klantigaste dygn för mig, igår så spillde jag ut hela ögonskuggan på sminkbordet, sen råkade jag gå in i glasskåpet och några glas åkte ut efter ett tag och kraschades, när jag skulle ta fram beaburken på kvällen så tappade jag den inne i vardagsrummet och den sprack - gissa om det var bea över hela mattan och det? Imorse skulle jag bädda rent och utan att tänka tänkte jag hänga upp täcket på fönsterräcket (jag bor på övervåningen) och när jag väl skulle ha tagit täckte, så hade det ramlat ner. På det blöta gräset, yack! När vi skulle parkera hos mormor ställde sig mamma ganska nära en bil och de märkte inte jag så jag drog upp dörren som vanligt, och lacken åkte upp på den andra bilen, mamma åkte iväg, haha.. Men de förstår jag, de skulle gå på 2000-3000 i självrisk.

Så ja, det har inte gått så bra för mig och det lönar sig inte med att bara stanna hemma har vi ju märkt.. Vad blir det härnäst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0