<3<3<3

Jag ber verkligen om förlåtelse då jag inte uppdaterat någonting idag, men jag har inte suttit vid datorn någonting alls faktiskt. Dagen började ju på alborgen, det var ganska kul faktiskt. Fick lite småryck på alla småbarn (det är ju höstlov) och att vi inte klarade missoin impossible.. Jaja, hemma runt 5 och till min stora förvåning stod min mobil ute på trallen! KUL :D sen  max som stod på bordet, redigt gott lär jag ju säga. Johanna kom och hälsade på så vi gick en tripp till Sandra för att hämta hennes halloween kläder, sen till ica och sen hem till henne och kikade på film. Barnhemmet blev det, jag är ju grymt rädd för skräckisar så jag hade ont i magen hela tiden, så anders och johanna fick följa med mig hem (A) haha tur att man har dom, second family. 
 
Nu tänkte jag skriva ett aslångt inlägg mend et åskar och blixtrar och alla säger att fabriken har exploderat, vilken fabrik?! FAN JAG ÄR SKITRÄDD OCH NU GÅR JAG OCH LÄGGER MIG :'(:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0