Vadå ont?

Jag lever! Jag är hemma igen =) Jag var faktiskt inte ett dugg nervös idag, så jag åkte till volvo , hämtade ut pengar och vi åkte till tatueringsstudion. Frida stog där och väntade på mig, gullfia!
Så klockan 10 drog vi igång, och klockan 13.00 (på pricken) var vi klar. Tre timmar, hela tre timmar tog det för två tatueringar. Men det konstiga är att det inte gjorde så ont som jag trodde, det gjorde inte ont alls. Det var lite av en besvikelse, när man gått runt och trott att det ska göra så himla ont och så känns det knappt. Skittråkigt haha!
Vi tog inga bilder under tiden vi gjorde de men efter;


Kommentarer
Postat av: mikaela

snygg tatuering, vad betyder den? :D och var gjorde du den? :)

2008-11-13 @ 13:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0