VINTER

Förstår ni vad jag vill ha vinter nu eller? Förstå vad mysigt att gå med mysiga uggs, varm vinterjacka, mössa, halsduk, vantar, raggisar och ja allting. Jag tycker just vintern är så otroligt fin, skitmysigt att gå på morgon promenader och se hela raksträckan framför sig full med snö. Men kylan, ja den kan vi stå över..
Dansen idag gick väl ganska bra, kände mig inte på nå bus humör och inte på nå dans humör heller. Vad är det för fel? Deppade lite över mitt hår, haha,  jag hatar det verkligen! Skitkort och.. äckligt.
Imorgon missar jag min sovmorgon och kan jag säga att jag är dåligt arg eller? jag behöver den verkligen, men det är en mycket viktig grej som jag inte får missa då, så.. Jaja, nog om det.

Fick ett ganska roligt samtal idag, mer om det någon annan dag. Orkar inte skriva ner det, för det är en bakgrund till det med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0