Då blir jag tveksam

Gah jag har suuuuperont i huvvudet, det gör typ ont i min hjärna när jag går med högerfoten. Alltså, inne i hjärnan. Skitsvårt att beskriva men såere.. Ska göra som Josses pappa sa till Josse nu; att hon ska gå och duscha, lägga sig och kolla på tv men inte somna med tvn på för hon behöver lugn och ro. Och vet ni vad? det behöver jag med..

Det är skitskumt, när jag har smsat med L.har de inte dragits nå pengar från mitt kort då jag har cirkus 1kr kvar, och jag kan ju säga att det är inte liiite sms vi har skickat heller för jag har ju tagit förgivet att han har comviq eftersom det har varit gratis och då är det ju bara att smsa på. Men tydligen inte, han har telia? Så hur faaasiken har jag kunnat smsa gratis till han då, alla de här typ tusen sms;en vi skickat ;P haha! Sjukt :D men jag grinar inte fö de inte,

Kommentarer
Postat av: hannah frelin

haha, comviq är cp. jag skickar också gratis till massa folk som inte har comviq! :D men det är ju hur bra som helst ju .

2008-09-15 @ 19:53:54
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0