Dans är så kul.

När det är roligt att dansa, som denna dag, vill jag verkligen INTE lägga av. Men saken är ju den att jag inte hinner med allting som jag gör, så KANSKE blir det att jag skippar en termin nästa, men bara kanske.. Jag vill verkligen dansa, så raggan fortsätter jag nog med. Om sara och yvve fortsätter så ;)
Jag kände mig så himla glad när jag dansade idag, allting flöt bort och jag drygade med Sara som bara den. Dock har jag märkt att när jag är så flamsig får jag världens bitchblickar av en tööönt som jag hatar. Jag har aldrig sett henne skratta på en träning så skärp da. ;)

Nu ska jag se på Idol, har inte någon koll alls på killarnas , så får se ! Loulou och Alice är lätt mina favoriter bland tjejerna .


Kommentarer
Postat av: BaraSara

HÖHÖHÖHÖHÖHÖ!

2008-10-03 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0