Det är så kul .

Igår kväll när jag och Johanna skulle sova så tog vi en vanliga snackis as usual, och jag kan säga att jag nog sa en av de blondaste sakerna jag ever sagt alltså :(
ja men igår, så skulle jag ju cykla till johanna direkt efter jag duschat, och så först vi lekparken kom jag på att jag glömt busskortet så det var ju bara att vända, sen är jag kom typ till Elin så kom jag på att jag glömde nycklarna. Kul! Fick vända och hämta igen...
Sen imorse när jag och johanna käkade frulle så tänkte på om mamma satt över pengarna på mitt konto, och så blev det bara :
FAAAAAAAAAN vart är mitt kort? Då hade jag glömt plånboken och skitet hemma så det var ju bara att cykla hem i 110!

Men .. nu sitter jag i skolan iaf, har inte glömt något än så länge ;) Funderar på hur jag ska göra med engelska läxan imorgon, jag kommer inte på Portalen där våra läxor ligger och vi har läxan tills imorn. Smart Wickan .

Kommentarer
Postat av: Sabine

tack så jättemycket, jag blir alldeles rörd :)

massa kramar!

2008-09-18 @ 17:05:22
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0