Det suger!

att inte ha någon sovmorgon imorn, fan haha ;) och så åker patricia till Tunisien i två hela veckor. Något skönt? Skulle bra gärna vilja åka iväg jag med..
Jaja, har inte gjort allt för mycket idag, dagen har gått åt till att plugga Rättskunskap och jag kan det ganska hyfsat iallafall. Tror att det är prov imorn? Åkte hem till Johanna en snabbis med, för att försöka plugga, men jag gjorde bara alla uppgifter + förhörde henne,  åkte hem och böt om för att sedan gå på prommis med Sara och Johanna her self, som dagen till ära gick med superkryckor ;) haha.

jag är verkligen hur trött som helst, så jag ska nog ta mig i kragen och försöka sova :) Låter som en bra idé, va?


älskling

Kommentarer
Postat av: johanna

liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite söööt :D

2008-09-23 @ 10:15:21
Postat av: Anonym

Åh Louise snuffsan !:)

2008-09-23 @ 15:26:59
Postat av: Anonym

Åh Louise snuffsan !:)

2008-09-23 @ 15:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0