Gösta Samuelsson

Jag läste Saras blogg nu , och eftersom jag inte läst den på någon dag så hittade jag det här ;

"Och för övrigt hoppas jag verkligen att wickan kommer börja må bra snart! Inte bra att hon mår som hon mår.

Skynda dig tillbaka till vimsiga och osmarta wickan! <3"
Kan jag säga att jag blir glad eller? Det känns så roligt att du bryr dig gumman, jag tycker om dig såhääääär mycket. Tänk våran sommar, när vi satt i växeln och pratade om alla som låg på playan , eller när jag svarade heelt fel, eller som det här;
Kund ; Tjena, hyr ni ut personbilar?
Wickan ; Öh, sara, hyr vi ut personbilar?
- så ser jag tillochmed biluthyrningsfirman typ 10 m ifrån mig -
Jag kommer ihåg när jag jobbade där uppe på lagret, och såg framemot varje frukost och lunch du kom upp så vi kunde snacka lite skvaller, kommer du ihåg när killen som skulle lämna däck och frågade mig var däckfirman var, och han gick in till keramiska rummet? Eller sista veckan då vi förstod att det 9 veckor passed by och vi var helt ledsna hela veckan, och fikat blev succé. Jag tror ärligt talat att vi var de bästa sommarjobbarna där ;) Piff och puff, Bill och Bull, Pucko 1 och Pucko 2 - ja, you name it. Vi hade ju alla möjliga smeknamn där och jag SAAAAAAAAAAAAKNAR det och DIG så himla mycket!


Kommentarer
Postat av: Växelhäxan!

Saknar dig också! Jag längtar tills vi kommer extrajobba där ihop! Ja gud ja, alla älskade oss onekligen! ^^ hihi! <3333333

2008-09-14 @ 15:19:55
Postat av: ?????

"osmarta wickan" kallar jag faktiskt för ett ökennamn hade johanna sagt det hade hon fått skit för det med skulle jag tro. fattar inte vad du tänker med! fattar inte du hur mycket johanna betyder för dej eller! tänk efter!

2008-09-14 @ 16:05:43
Postat av: Wickan Ahlin

osmarta wickan och hora är väl ändå en bra skillnad? Sen känner inte jag Sara lika bra som jag känner Johanna och jag vet att Sara aldrig skulle kalla mig för hora heller.

vadå "fattar du inte vad hon betyder för mig", det är väl bara jag som vet hur mycket eller hur lite hon betyder för mig, eller hur?

2008-09-14 @ 16:14:02
URL: http://wickanahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0