I hope my girlfriend don't mind it.

Superstressigt har det varit idag. Slutade klockan fem, vi har ju individuella val på torsdagar&fredagar så vi slutar fem på torsdagar. Skittråkigt men tiden går så snabbt eftersom jag älskar mitt individuella val =) Riktigt roligt och lärorikt.
Efter det åkte jag hem och käkade, så kom Stina hit. Snackade lite om allt som händer och fötter, ja tjejsnack liksom :) Det är ju hur roligt som helst att få veta alla smaskiga detaljer, så hon var väl här i någon timme.. Nu har jag precis läst igenom engelskan så jag ska upp till min andra dator nu och lägga in lite bilder på Facebook, sen blir det idol, och sedan sova tidigt! Skönt =) imorse var jag jättepigg så det är ju en av grejerna till varför jag varit så glad idag.


Sen är det ju en ny favvolåt på g snart tycker jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0