Ikväll blir det mys..

Skoldagen idag gick ganska fort, individuella var roligt som vanligt och vi repeterade mest det vi ska säga tills nästa fredag - då vi ska hålla tal i Vasasalen, lite läbbigt men det är en bra övning!
Sedan följde dagen med naturkunskap, matte, engelska och idrott. På idrotten hade vi brännbollsfotboll och ja, mitt lag utklassade de andra laget - så är det ju bara ;) sen var det rugby på G och jag kan säga att jag har jävligt ont i ryggen nu tack vare Ludwig! Nej jag tänker inte länka för då kikar ni ju in hans blogg, haha :D
Åkte och käkade med mamma och malin efter skolan och det var smarrigt.. Nu är jag supertrött, som alltid.. Jag skriver nog ALLTID att jag är trött!
Men som tur var ska jag inte göra nå speciellt ikväll, ska basta hemma hos mig med damerna, sen blir det filmer för hela slanten. Ska bli riktigt mysigt och det blir säkert massvis med kort som vanligt. Föresten har jag och Sara slagit vad om en grej och jag vet att vi kommer få rätt haha :)
Vad det är får ni höra imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0