irriterande

Just ja, när vi var på källmur idag så blev vi utslängda av en idiot. Jag har aldrig känt att jag hatar någon på källmur men jag kan ju säga att det är luuugnt att jag gör det nu.

läraren - vilka är ni? 
Johanna - Ja, vi är trogna elever till källmur skolan
läraren- Ni vet väl att vi på skolan har en regel att elever som inte går här, är inte välkomna här.
johanna - joo men vi får ju för micke, isf skulle ju hán ha skickat ut oss, eller hur?
läraren- Ja det är ju konstigt, då har väl han gett er tillstånd eller nå sånt, men det får han inte göra det är bara rektorn som gör det!
wickan - men vafan, vi har ju redan träffat rektorn, han sa inget!
jag säger bara det; moget, moget moget att tro att man kan slänga ut några , ALLA som jobbar på källmur vet att vi var bästa klassen, fråga vem som helst! Så om hon inte känner igen oss ska hon fan inte jobba där, haha. Blir så irriterad, alla tog ju emot oss hur bra som helst och de har de gjort ALLA gånger vi varit där, så kommer surkärringen her self. Idiot!


Visst ser jag smart ut ?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0