KUNG I BAREN

Ja, skoldagen inleddes med föreläsningar. Först från en åklagare, och det var ganska tråkigt faktiskt. Vi hade ju precis gått igenom det på lektionerna så jag satt nästan och sov. Men hon var en positivperson och gav oss massa råd till senare i livet. När vi alla trodde att det var lunch kom Hasse (dahlenlund?) från Kriminaltekniska i Stockholm och föreläste, satan i gatan va bra det var! När han berättade om en väldigt känslig grej och började gråta, så blev jag helt rörd, fick världens rysning i kroppen. Ja, alltså han var helt otroligt, vilken jävla kille!
Vi fick även se bilder på mord som hade skett under senaste tiden, fattar ni - riktiga människor!?!?! Kändes som att det var movie alltså, helt sjukt. och inte gjorde det bättre av att man visste att det var tacos till lunch heller, jag kunde inte ens se taco såsen för jag trodde jag skulle spy, rå äckligt.

Jag tog hem mitt tal nu, som vi ska ha om två veckor och våran grupp ska vara the greatest alltså. Jag är skitnöjd över mitt tal (hörru Josse, jag är positiv nu :D) så det ska jag öva på. Jag ska på möte klockan sju också, missar träningen så det är pest och pina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0