men AH

Shit vad kul det var på dansen. Jag var alldeles övertrött och drygade med Sara hela tiden, haha du är så gó :) Jaja, dansen var rolig för att vi bytte låt till ett högre tempo. Liksom, ragga till Rich girl ? kiss my aaaaas :D
Åkte hem med jossi och jag kan bara säga att jag vet hur det känns och är det någonting så är det BARA att ringa direkt, jag har själv varit i samma sits!
Mötte Johanna sen vid våran gamla skola och hon följde med mig hem, tror att hon skulle hämta en salva men gick hem med massa annat ;) hon ska komma hit imorn och väcka mig sen ska vi äta frukos tillsammans, just like old times.

Jaaaaaa ni goa vännr, blev ett snabbt inlägg det här haha men jag är supertrött och superglad så jag ska gå och lägga mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0