Men äru dum elleh?

Denna dag har varit nästintill katastrof, har gått som ett lik all the day typ ;) Jag trodde att jag skulle skippa naturkunskapen idag, men ICKE. Det var en ren besvikelse faktiskt.
Men det finns faktiskt en bra sak med dagen, vi har planerat våran sommar ;) eller nästintill iaf. Det blir gotland en vecka, sen så blir det utomlands två eller fler veckor! Nu är det ju bara att man ska börja spara och kika extrajobb. Jag har ju jobb i november och då tjänar man ruggit bra men jag ÄLSKAR att jobba och träffa nya människor så det skadra ju inte med ett till, eller hur? Så jag och Pätie satt och kikade lite på lektionen och det finns ju ett som jag är bra sugen på =)

faan jag hatar att man börjar planera så tidigt, så längtar man ju bara ännu mer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0