okej, lite bättre!

Nu är det iaf lite bättre, jag la ut en annons på blocket om kaninen och redan efter en timme typ så ringde en människa och ska komma och kolla på den nu ;) jag hoppas att hon tar den :D
Men det där med knarkningen känns ju helt dumt, varför skulle jag umgås med knarkare ? jag menar , smartare än så är jag faktiskt. Men visst är det lätt att kasta sten i glashus när man själv har en dotter som umgås med sådant folk. Jag säger bara såhär; städa rent i din egna korridor sen kan du komma och hjälpa oss.


Citerar johanna ; här inne har jag och wiktoria fällt många tårar, ca var 3dje vecka i 3 år när fick fick ig på antingen biologi, kemi, fysik eller matte provet. i slutet av 9an såg micke dock en stor förbättring i wickans hjärna och hon fick vg i troligen allt utom matte om jag minns rätt? :D

NI ska bara veta känslan av att ha blivit smart alltså, helt sjukt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0